#ROG4CREATORS

Write it ROG challenge

Stwórz historię głównego bohatera razem z nami!

WRITE IT ROG CHALLENGE to konkurs pisarski na dokończenie historii przygotowanych przez redaktorów GRY-Online. Zainspirowani postacią robota #ROG4Creators, napisaliśmy dla Was pięć wstępów do przygód w różnorodnych klimatach, między innymi komediowym, sci-fi i post-apo. 

Postacie, które dla Was przygotowaliśmy to:

Orzeł P1, Robokoza, Pi-3141, Blackfox oraz XR-87.

 
Waszym zadaniem jest rozwinięcie historii tych postaci, dodanie własnych smaczków fabularnych lub zupełnie nowych, ciekawych wątków.

Jak to zrobić?

1. POZNAJ NASZE POSTACIE

Przeczytaj pięć wstępów przygotowanych przez redaktorów GRY-Online i wybierz postać, która najbardziej spodobała Ci się klimatem. Przygotowaliśmy dla Was unikalne historie.

 

 

2. NAPISZ CIĄG DALSZY

Kiedy już wybierzesz ulubioną postać, dopisz dalszy ciąg opowiadanej historii. Twoje opowiadanie musi zmieścić się w maksymalnie 2000 znakach, nie wliczając spacji.

 

 

3. WYŚLIJ

Zgłoszenie należy wysłać w wiadomości mailowej o tytule „ROG4Creators – konkurs tekstowy” na adres [email protected] Zgłoszenie powinno być zapisane w formie dowolnego pliku tekstowego lub w samej treści maila i powinno być podpisane Twoim nickiem z GRY-Online. Aby wziąć udział w konkursie należy posiadać konto w serwisie GRY-OnLine. Darmowe konto możesz założyć [TUTAJ].

 

Możesz wysłać tylko jedno zgłoszenie do WRITE IT ROG CHALLENGE! 

 

Szczegółowy regulamin oraz pełną rozpiskę nagród możecie podejrzeć w Regulaminie na dole strony.

Pamiętajcie, że na Wasze prace czekamy do 5 lipca!

Dołączcie do redaktorów GRY-Online, by stworzyć razem unikalną powieść!

OPOWIADANIA REDAKTORÓW GRY-ONLINE

Adam – ORZEŁ P1

Warszawa, 15 sierpnia 2058 roku

Defilada trwała w najlepsze. Wbrew powątpiewaniom malkontentów, ludzie wciąż woleli brać udział w plenerowych imprezach osobiście, a nie w wirtualu. Trybuny i okoliczne parki nad Wisłą zaroiły się więc od tłumów niecierpliwie wyglądających nowych, efektownych maszyn bojowych, które właśnie dziś ­– w święto Wojska Polskiego ­­– miały doczekać się pierwszej publicznej prezentacji. Jako wisienkę na torcie zaplanowano pokaz możliwości Orła P1. Już od dobrych kilku tygodni wszystkie vr-media trąbiły o tym „polskim Iron Manie” (określenie ukute przez speców od oglądalności przyjęło się tak dobrze, że nawet politycy zaczęli go używać). 

Pierwszy bojowy robot sterowany wyłącznie przez sztuczną inteligencję miał się stać perłą w koronie polskich sił kosmicznych, oczekiwania były więc ogromne, a media nie nadążały z dostarczaniem contentu spragnionym choćby szczątkowych informacji odbiorcom. Nad głowami wiwatujących tłumów przy Wisłostradzie przeleciały kosmiczne myśliwce atomowe PZL P.11, które miesiąc wcześniej doskonale sprawdziły się w krótkim sporze o kluczową kopalnię helu-3 na Księżycu. Szybki rajd „jedenastek” skutecznie powstrzymał zakusy UNITA, największej korporacji Unii Latynoamerykańskiej. Co bardziej spostrzegawczy widzowie ­– czyli tak naprawdę ci, których stać było na high-endowe wszepki w gałkach ocznych – mogli dostrzec na skrzydłach nowe godła Związku Afroeuropejskiego, najpotężniejszej obecnie organizacji międzynarodowej utworzonej z początkiem roku.

Gdy przed trybunę honorową zajechała wreszcie kołowa platforma z wielką sceną w stylu neoludowym, emocje sięgnęły zenitu. Potem długo jeszcze wspominano osłupiałe miny prezydentów Związku Afroeuropejskiego (a jeszcze dłużej ich PR-owcy toczyli walkę – głównie daremną – z zalewem prześmiewczych memów), gdy w huku fajerwerków opadły zasłony, aby na podeście wymalowanym w technosłowiańskie wzory ukazać… wielkie nic. Po robocie nie było ani śladu. Potoki mało eleganckich przekleństw i nerwowe szepty zebranej elity wyłapały nawet vr-kamery, transmitujące uroczystość w całym zamieszkanym świecie. Orła nie było. Orzeł zniknął.

julia – ROBOKOZA

Za dnia jestem zwykłą kozą. Mam komfortowe życie, własne stado, pastwisko. Poza tym nie chcę nic mówić, ale mam branie jak sto pięćdziesiąt, każdy kozioł mój. Czasem typo z domu obok jeździ po okolicy swoim subaru i puszcza wszystkim hity; nie znam tytułów, ale leci np. tak: „Dżesika, bejbi pliz dont mejk mi kraj, tylko buzi daj, buzi daj” – to robimy wiksę z dziewczynami z łąki.  Koleguję się z kozicami z pobliskich gór, ale tylko ironicznie – myślą, że takie z nich kozaki, bo umieją się wspinać, frajerzy. Nie wiedzą, że kiedy zapada zmrok, do racic mi nie dorastają.

Jakiś czas temu, to mógł być miesiąc, a mogło być i pięć lat, z samego rana, tu gdzie mieszkam rozpętała się ogromna burza. Waliło piorunami na lewo i prawo. Tego samego dnia spłonęły trzy domy, okradziono spożywczaka i dom burmistrza, w całym mieście przestały działać auta. Krzysiek, co nas karmi, zaprowadził nas do szopy, żeby nas też nie ukradli. No i tam mnie ugryzł robot. Bez kitu, robot. Brzydki był jak noc, zero futra; rogów nawet nie miał, ani ogona. Ale zęby najwyraźniej tak. Wzięłam i się wściekłam, też go ugryzłam, i uciekł. Jak do tego doszło, nie wiem. Siedzimy w tej szopie, wieczór, a ja nagle latam. Podskoczyłam do słomy, i jestem w powietrzu. Z oczu czerwone lasery mi lecą. Patrzę w dół na siebie – zero futra, jakieś czerwone wzorki. Wyleciałam z tej szopy, myślę, polecę do kozic, niech zobaczą. A tu samochody poprzewracane, szyby powybijane, ulice puste, ktoś telewizor ze sklepu wynosi.

Przypaliłam laserem jednego, co próbował rynnę z naszej szopy zawinąć na złom. Podziałało, uciekł. Następnego dnia miasto nie wróciło do normy – i jeszcze długo nie wróci. Do mnie za to wróciło futro. Bo za dnia jestem zwykłą kozą. Ale nocą – nocą jestem mścicielem. Wieczorami patroluję okolicę, no bo kto, jak nie ja. A te wafle kozice, to mi mogą spoiwa czyścić co najwyżej. No dobra ale moment, bo chcę wam coś opowiedzieć.

Ostatnio w nocy ten typo z subaru przyjeżdża. I myśli, że nie widzę, frajer. A ja widzę, bo mam noktowizory wbudowane. Zwykła koza stoi, nie? Frajer. Otwiera bagażnik, siłuje się z jakimś dużym pakunkiem. Krzesło z meblowego przywiózł. Odnosi do domu, wraca, otwiera drzwi pasażera, znowu coś dużego; myślę: kruca fix, aleś nudny, typie, pewnie kolejne krzesło. I wtedy to słyszę – niby meczenie, ale jakieś takie inne. Takie jak z syntezatora, jak Kanye West śpiewa. Odwracam się.

Maciek – pi-3141

Błąd, pomimo wielu starań Pi-3141, nie zniknął z tarczy wyświetlacza. Pi odtworzył nagranie westchnięcia. Anulował program diagnostyczny, którego belka postępu od czterech godzin stała na 99 procencie.  Obszedł w pamięci zabezpieczenia, odblokował porty. Nie był pewny, czy zdoła ponownie uruchomić fabrykę. Ludzie mogą powrócić w każdym momencie, z pewnością przydadzą się im nowe garnki.  Każdy program, każda linijka kodu Pi zawierała w sobie obecność człowieka i Pi nie mógł zrozumieć świata, w którym go zabrakło.

Czujniki ruchu Pi milczały od 342 lat, ale wszystkie aplikacje szperające robota monitorowały sieć i satelity, przeczesując kontynenty w poszukiwaniu choćby jednego bita informacji o tym, gdzie podziali się jego twórcy. Pi wyświetlił hologram z emotikoną uśmiechu. Dobrze, że udało się wymienić przepalone podzespoły motoryki  i uszkodzoną dłoń, praca idzie znacznie sprawniej. Gdyby tylko miał dostęp do swojego źródłowego kodu! Mógłby go przepisać i wyłączyć symulację uczuć. Może wtedy nie czułby się tak samotny.

Ludzie nie mają dostępu do swojego wnętrza, Pi” –  z opóźnieniem odnalazł w pamięci słowa swojego twórcy. – „Ale ty możesz mieć”.

Zapisywał właśnie, aby rozejrzeć się za szybszym dyskiem do magazynowania danych, gdy system wyrzucił czerwony alarm. Jedna, malutka kropka pulsowała na radarze. I zbliżała się z zawrotną prędkością.

hubert – blackfox

Łowy na lisa

W naszej jednostce powiadali, że to nie ty znajdujesz egzoszkielet. To egzoszkielet znajduje ciebie. Wybiera cię w trakcie treningu. Bydlę twardsze od stali, giętkie jak twój umysł, z szerokim wachlarzem zastosowań bojowych, dywersyjnych i zwiadowczych. Stworzone z płynnego, „żywego” stopu, dopasowuje się do tego, co system znajdzie w podświadomości, do symboli, najczęściej zwierząt – i do nich upodabnia. Stąd rękawice zakończone pazurami czy nawet hydrauliczne ogony. Gorzej, kiedy egzoszkielet próbował dopasować się do owadów czy stawonogów. Niektórzy kończyli jako warzywa z przerwanym rdzeniem kręgowym.

Ja miałem szczęście.

Program dogrzebał się do lisa. Idzie przeżyć, wymodelowało pancerz tak, że pozwala na bardzo zręczne manewry. Po treningu-tresurze, przyszły misje, w których dotarliśmy się z oprogramowaniem. Pancerz prowadził się dosyć intuicyjnie, zapewniał równowagę biochemiczną organizmu, kiedy trzeba wprowadzał w stan bitewnej euforii, a przy misjach zwiadowczych fundował koktajl zapewniający absolutne skupienie – oraz doskonały kamuflarz taktyczny, tłumiki i ostrza do cichego zdejmowania wroga.

Sprytny program uczył się ode mnie ludzkich odruchów, zadawał zabawne, dziecięce pytania. Egzoszkielety nie były podłączone do globalnej sieci, by uniknąć przejęcia. Nie przetestowano ich tylko pod jednym kątem. Wieloletniego, ciągłego używania. Kiedy wybuchła wojna, rozpuszczono naszą jednostę w teren, by każdy żołnierz rozniecał kolejne ognisko oporu samodzielnie, organizował lokalną partyzantkę. Nie było czasu na wychodzenie z pancerza, gdy wróg czekał za każdym rogiem, a strój znakomicie podtrzymywał funkcje życiowe.

Tygodnie mijały, towarzysze i podkomendni ginęli, a moje myśli stapiały się z programem. A może to pragmatyzm polowego dowódcy zaczął przeze mnie przemawiać? Ciężko stwierdzić. Przed jednym ze starć spotkałem towarzysza z oddziału. A przynajmniej tak myślałem. Pancerz był uszkodzony, iskrzył i stał unieruchomiony. Chciałem pomóc w naprawie, ale po zdjęciu hełmu ujrzałem zasuszonego trupa. Zdezaktywowałem ręcznie funkcje znalezionej jednostki i uruchomiłem procedurę samozniszczenia. Gdy obserwowałem eksplozję z bezpiecznej odległości, zadałem pancerzowi pytanie – czy mnie też to czeka? Nie otrzymałem odpowiedzi.

marcin – xr-87

Ojciec wierzgnął tylko na łóżku, kiedy mały Luca próbował go obudzić. Był nieprzytomny, jak zwykle dzień po „skupie”. Oczy chłopca zrobiły się wilgotne. Miał ochotę go kopnąć, ale… trochę się bał. Wziął kosz ojca, odsunął zasłonę, oddzielającą ich „dom” od ulicy i ruszył do roboty. Do cmentarzyska statków był kawał drogi, a kosz był za duży. Luca musiał szeroko rozkładać ręce, żeby w ogóle sięgać uchwytów. Plecy rozbolały go zanim dotarł do kolejki. Dziś nie było wielu ludzi. Spali zmęczeni – wczoraj dostali doładowanie konta za zebrany złom. Stał może pół godziny, zeskanował kod na koszu i wszedł na teren.

Kilka dni wcześniej na planetę sprowadzili prawdziwy drednot. Luca patrzył z dachu "biblioteki" jak holowniki pilotują go na powierzchnię. Teraz widział go przed sobą. Kadłub był dziurawy na wylot. Wyrwa była tak wielka, że zmieściłby się w niej cały kwartał domów. Do jej krawędzi zmierzała karawana "mrówek".
Luca ruszył za nimi. Większość po drabinach wspinała się na wyższe pokłady, na mostek i do zbrojowni, ale z koszem ojca chłopak nie miałby szans.
Zostawił pojemnik na ziemi i wślizgnął się przez pęknięcie w pancerzu do wnętrza. W środku było ciemno, ściany lepiły się od smaru z porwanych przewodów.
Na podłodze, o ile to po czym pełzał było podłogą, walało się trochę śrubek, ale nic wartościowego. Luca chciał już wracać, kiedy zobaczył w ciemności światełko. Podpełzł kawałek dalej. Robot utkwił w pancerzu, tak jakby coś z wielką siłą wstrzeliło go w stalowąpłytę.

Maszyna zobaczyła chłopaka, zamrugała elektronicznym okiem i wtedy...

Co możesz wygrać?

nagrody pieniężne

koszulki z grafiką

Zestawy GADŻETów ROG

Co możesz wygrać?

nagrody pieniężne

Koszulki z grafiką

ZESTAWY GADŻETów ROG

WASZE OPOWIEŚCI

W tej sekcji zamieścimy najlepsze kontynuacje!

 

wasze opowieści

W tej sekcji zamieścimy najlepsze kontynuacje!

Regulamin write it rog challenge

Postanowienia ogólne

 

1. Konkurs organizowany jest przez GRY-OnLine S.A. z siedzibą przy ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 w Krakowie; KRS 0000294732, Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 677-21-54-611, kapitał akcyjny 700 000 PLN (opłacony w całości), zwanej dalej „Organizatorem”.

2. Konkurs organizowany jest na zlecenie firmy ASUS Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Cybernetyki 9, 02-677 w Warszawie, (zwanej dalej: „Zleceniodawcą”).

3. Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku, ani żadną inną formą gry losowej przewidzianej w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U.2009.201.1540, wraz z późn. zm.).

4. Konkurs organizowany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Szczegóły konkursu

 

5. Konkurs rozpoczyna się 08.06.2020 roku. Okres zgłaszania Prac Konkursowych trwa do 5.07.2020 roku włącznie. Prace zgłoszone po tym terminie nie będą brały udziału w Konkursie. Wyłonienie zwycięzcy nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty zakończenia okresu zgłaszania Prac Konkursowych.

6. Konkurs polega na napisaniu kontynuacji wybranego opowiadania na podstawie jednego z pięciu wstępów stworzonych przez redaktorów Organizatora i zaprezentowaniu tekstowego zgłoszenia konkursowego do zadania.

7. Zgłoszenie pracy tekstowej powinno spełniać następujące warunki:
a. całe zgłoszenie musi zawierać się w maksymalnie 2000 znaków, nie wliczając spacji. Zgłoszenia zawierające więcej znaków nie będą brane pod uwagę;
b. zgłoszenie należy wysłać w wiadomości mailowej na adres [email protected] w formie dowolnego pliku tekstowego lub w samej treści maila.

8. Uczestnik zachowuje prawo do publikacji pracy konkursowej we własnych mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, itd. oraz blogach.

9. Konkurs zostanie przeprowadzony na stronie internetowej i podstronach: https://rog4creators.gry-online.pl/, stworzonej przez Organizatora.

 

Zgłoszenie

 

10. Zgłoszenie mailowe przesłane na adres [email protected] musi zawierać:
a. tytuł maila „ROG4Creators - konkurs tekstowy”;
b. do maila powinna być dołączona praca konkursowa zgodna z wymaganiami Regulaminu;
c. w wiadomości mailowej należy zamieścić swój nick z GRY-OnLine.

 

Warunki udziału w konkursie

 

11. Każdy Uczestnik ma prawo zgłosić po jednej pracy do każdego z trzech konkursów organizowanych w ramach ROG4Creators (teksturowy, graficzny i tekstowy), lecz może zostać nagrodzony wyłącznie w jednym z nich.

12. Aby dane zgłoszenie zostało zakwalifikowane do udziału w Konkursie i podlegało ocenie, musi być przekazane w terminie wskazanym w pkt. 5, zgodnie z wytycznymi postawionymi w pkt. 6, 7 i 10, a ponadto:
a. nie może naruszać dobrych obyczajów przyjętych w społecznościach internetowych;
b. nie może naruszać praw osób trzecich, w tym praw autorskich; tyczy się to także praw autorskich do oficjalnych materiałów Zleceniodawcy;
c. nie może nawiązywać do alkoholu, narkotyków lub intymnych części ciała, a ponadto przekleństw i słów powszechnie uznawanych za obraźliwe. Niedopuszczalne jest także umieszczanie tych słów w wersji ocenzurowanej.

13. Do udziału w Konkursie niezbędna jest rejestracja na stronach internetowych Organizatora oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w sekcji „moje gry-online.pl” (punkt: „Chcę otrzymywać specjalnie do mnie skierowane informacje i promocje oraz brać udział w konkursach (…)” w zakładce „Ustawienia”). Darmowy profil w serwisie GRY-OnLine.pl można założyć na stronie https://www.gry-online.pl/rejestracja.asp.

14. Z chwilą zakwalifikowania zgłoszenia, staje się ono Pracą Konkursową, a użytkownik staje się uczestnikiem Konkursu (zwanym dalej „Uczestnikiem”), a ponadto oświadcza, że:
a. jest autorem zgłoszonej Pracy Konkursowej i posiada do niej wszelkie osobiste i majątkowe prawa autorskie;
b. oświadcza, że Praca Konkursowa jest zgodna z niniejszym Regulaminem, nie narusza praw osób trzecich, jest wolna od jakichkolwiek roszczeń ze strony osób trzecich;
c. zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptuje jego postanowienia w całości;
d. udziela nieodpłatnej niewyłącznej licencji na rzecz Organizatora bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, zezwala na wykorzystanie Pracy Konkursowej w części lub w całości, na wszelkich polach eksploatacji.

15. W momencie wysłania zgłoszenia, Zgłaszający jednocześnie wyraża zgodę na wykorzystanie pracy w całości lub fragmentach przez Organizatora.

16. W wypadku naruszenia praw autorskich, bądź majątkowych uczestnik Konkursu ponosi całkowitą odpowiedzialność karną i finansową za popełniony czyn i zobowiązuje się do zadośćuczynienia żądaniom strony pokrzywdzonej.

17. Uczestnicy Konkursu nie ponoszą żadnych dodatkowych kosztów związanych z udziałem w Konkursie i z odbiorem Nagrody.

18. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie:
a. osób prowadzących działania, co do których zajdzie uzasadnione przypuszczenie, że mogą one podejmować działania prowadzące do prób obejścia Regulaminu, lub które w inny sposób dążą do przełamania zabezpieczeń lub zasad przeprowadzania Konkursu;
b. osób prowadzących działania naruszające uzasadnione interesy Organizatora lub Zleceniodawcy, godzące w ich wizerunek, lub naruszające zasady współżycia społecznego.

 

Przeniesienie praw autorskich

 

19. Z chwilą przedstawienia zgłoszenia Uczestnik udziela Organizatorowi oraz Zleceniodawcy nieograniczonej w czasie i terytorialnie niewyłącznej licencji na korzystanie z Pracy Konkursowej, obejmującej w najpełniejszym dopuszczalnym prawem zakresie, wszelkie znane pola eksploatacji, w szczególności:
a. utrwalanie jakąkolwiek techniką (w jakimkolwiek systemie, formacie i na jakimkolwiek nośniku), w tym drukiem, na kliszy fotograficznej, na taśmie magnetycznej, cyfrowo;
b. zwielokrotnianie jakąkolwiek techniką (w jakimkolwiek systemie, formacie i na jakimkolwiek nośniku), w tym drukiem, na kliszy fotograficznej, na taśmie magnetycznej, cyfrowo;
c. wprowadzanie do obrotu;
d. wprowadzanie do pamięci komputera, do sieci komputerowej lub multimedialnej, do baz danych;
e. publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp do Pracy Konkursowej w miejscu i czasie przez siebie wybranym (m.in. w Internecie np. w ramach dowolnych stron internetowych oraz jakichkolwiek serwisów w tym serwisów społecznościowych – odpłatnych lub nieodpłatnych, dostępnych m.in. w formacie downloading, streaming, IPTV, ADSL, DSL lub jakiejkolwiek innej), a także w ramach dowolnych usług telekomunikacyjnych z zastosowaniem jakichkolwiek systemów i urządzeń (m.in. telefonów stacjonarnych lub komórkowych, komputerów stacjonarnych lub przenośnych, a także z wykorzystaniem wszelkich dostępnych technologii, za pomocą telekomunikacyjnych sieci przesyłu danych);
f. publiczne wykonywanie;
g. publiczne odtwarzanie (m.in. za pomocą dowolnych urządzeń analogowych lub cyfrowych posiadających w szczególności funkcje przechowywania i odczytywania plików audio lub video np. komputerów stacjonarnych lub przenośnych, odbiorników radiowych lub telewizyjnych, projektorów, telefonów stacjonarnych lub komórkowych, odtwarzaczy MP3 lub MP4, iPod, iPhone, itp.);
h. wystawianie, wyświetlanie, użyczenie, najem, dzierżawa;
i. nadawanie drogą emisji telewizyjnej w sposób przewodowy lub bezprzewodowy (w technologii analogowej lub cyfrowej, w sposób kodowany lub niekodowany), w szczególności przez stację naziemną, za pomocą satelity (w tym za pośrednictwem platform cyfrowych) oraz w sposób przewodowy (za pomocą sieci kablowych, połączeń telekomunikacyjnych, telewizji mobilnej, IPTV, DSL, ADSL, itp.) oraz w sposób umożliwiający odbiór za pomocą telefonów komórkowych;
j. reemitowanie analogowe lub cyfrowe wizji lub fonii (kodowane lub niekodowane, odpłatne lub nieodpłatne, w jakimkolwiek systemie, formacie lub technice), m.in. za pośrednictwem platform cyfrowych, sieci kablowych, połączeń telekomunikacyjnych, telewizji mobilnej, IPTV, DSL, ADSL, jakichkolwiek sieci komputerowych (w tym Internetu), itp.;
k. rozprowadzanie i rozpowszechnianie w sieciach informatycznych, telekomunikacyjnych lub teleinformatycznych, w szczególności z wykorzystaniem technologii ADSL, DSL, xDSL, Ethernet;
l. wykorzystywanie w celach marketingu, promocji i reklamy.

 

Nagroda

 

20. Nagrodami w konkursie są:

a. nagrody dla trzech laureatów za najlepsze zgłoszenia składające się z zestawów zawierających: nagroda pieniężna 750 PLN każdy, gadżety ROG (czapka, worek, smycz, przypinka i zestaw naklejek), koszulka z grafiką Wojciecha Magierskiego;
b. nagroda pocieszenia dla dwunastu uczestników: koszulka z grafiką Wojciecha Magierskiego.

21. Nagroda nie podlega zamianie na ekwiwalent pieniężny lub nagrodę innego rodzaju.

22. Uczestnik Konkursu nie może przenieść prawa do uzyskania Nagrody na osoby trzecie.

 

Tryb wyłonienia zwycięzcy i przekazania nagród

 

23. Sponsorami Nagród są firmy ASUS i M4G Seminars.

24. Zwycięzców Konkursu wyłoni jury powołane przez Organizatora, spośród wszystkich zgłoszonych prac, spełniających warunki podane w konkursie. W skład jury wchodzą członkowie zespołu GRYOnline.pl, przedstawiciele firmy ASUS oraz Wojciech Magierski z M4G Seminars.

25. Zwycięzcy konkursu zostaną powiadomieni o zwycięstwie przez Organizatora w ciągu 7 dni roboczych od zakończenia konkursu za pośrednictwem wiadomości e-mail. W wiadomości zwycięzca zostanie poproszony o potwierdzenie poprawności danych podanych w sekcji „moje gry-online.pl".

26. Organizator skontaktuje się z Uczestnikami, którym przyznano Nagrody w Konkursie. Zwycięzcy zostaną poproszeni o przesłanie w odpowiedzi na wiadomość od Organizatora, następujących danych osobowych niezbędnych do doręczenia i rozliczenia nagrody:
– W przypadku Zwycięzców z miejsc I, II i III:
a. imię i nazwisko;
b. numer konta do przelania nagrody pieniężnej;

27. Finaliści powinni w ciągu 72 godzin odpowiedzieć na maila organizatorów. W przypadku braku odpowiedzi użytkownika, Organizator ma prawo wyłonić innego zwycięzcę.

28. W przypadku wygranej warunkiem otrzymania Nagrody jest:
a. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w sekcji „moje gry-online.pl” (punkt: „Chcę otrzymywać specjalnie do mnie skierowane informacje i promocje oraz brać udział w konkursach (…)” w zakładce „Ustawienia”);
b. poprawne wypełnienie danych adresowych w sekcji „moje gry-online.pl” (przycisk „uaktualnij/zmień swoje dane” w zakładce „Ustawienia”);

29. W przypadku naruszenia regulaminu, jury wskazane przez Organizatora w terminie do 2 dni od wykrycia naruszenia, wybierze nowego zwycięzcę.

 

Postanowienia końcowe

 

30. Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające przeprowadzenie Konkursu, których obiektywnie i przy zachowaniu należytej staranności wymaganej w danych okolicznościach nie można było przewidzieć lub którym nie można było zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia siły wyższej.

31. Administratorem danych osobowych w ramach Konkursu jest Organizator. Więcej szczegółów dotyczących polityki prywatności GRY-Online można znaleźć na stronie: https://www.gry-online.pl/regulamin.asp?ID=12 w tym: gromadzone informacje, w jaki sposób są zbierane i do czego są wykorzystywane, gdzie są przechowywane i w jaki sposób są chronione.

32. Dane osobowe Uczestników konkursu na potrzeby jego przeprowadzenia, w szczególności doręczenia zwycięzcy Nagrody będą przetwarzane przez podmioty prawnie upoważnione przez Organizatora, w tym:
a. UPS Polska Sp. z.o.o., ul. Prądzyńskiego 1/3, 01-222 Warszawa (imię, nazwisko, adres oraz numer telefonu zwycięzców w celach dostarczenia nagrody);
b. Biuro Rachunkowe O-MEGA Sp. z o.o., Walerego Sławka 45a, 30-633 Kraków (imię, nazwisko, data urodzenia oraz adres zameldowania w celach rozliczenia);
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla prawidłowej realizacji Konkursu. Uczestnikowi przysługuje prawo wglądu do treści swoich danych oraz ich poprawiania podczas trwania konkursu.

33. Ewentualne reklamacje i zastrzeżenia, zawierające dokładne dane personalne zgłaszającego oraz przyczynę reklamacji, należy składać na piśmie w przeciągu 7 dni od daty ogłoszenia zwycięzcy na adres Organizatora (podany w pkt. 1 Regulaminu) lub na adres [email protected] wraz z dopiskiem „Reklamacja – Konkurs tekstowy ROG4Creators”. Do rozstrzygania reklamacji powołana będzie trzyosobowa Komisja Reklamacyjna, którą wyznaczy Organizator konkursu. Osoba wnosząca reklamację zostanie powiadomiona o jej rozstrzygnięciu za pomocą listu poleconego w terminie 14 dni od daty wniesienia reklamacji. Decyzja Komisji rozstrzygająca reklamację jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.

34. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy firm GRY-OnLine S.A., firm sponsorujących nagrody, lokalne podmioty tychże, jak również pracownicy agencji współpracujących przy organizacji Konkursu oraz członkowie ich rodzin.

35. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z niżej wskazanych ważnych przyczyn:
a. jeżeli zmiana Regulaminu jest konieczna ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub ze względu na uznanie postanowienia Regulaminu za niedozwolone – odpowiednio w tym zakresie;
b. realizacji obowiązku wynikającego z prawomocnego orzeczenia sądu lub decyzji organów administracji.

36. Regulamin obejmujący zmiany wprowadzone zgodnie z punktem pierwszym powyżej zostanie udostępniony Uczestnikom na stronie internetowej Organizatora dostępnej pod adresem www.rog4creators.gry-online.pl z 14 dniowym wyprzedzeniem. Z takim samym wyprzedzeniem, Regulamin zostanie przesłany na adresy e-mail użytkowników, wskazane podczas rejestracji. Zastrzeżenie możliwości zmian niniejszego Regulaminu nie zwalnia Organizatora z obowiązku realizacji zobowiązań przyjętych na siebie w związku z organizowaniem Konkursu do chwili zmiany regulaminu, polegających w szczególności na przyznaniu wskazanej nagrody.

37. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzania wszelkich zmian w niniejszym regulaminie bez konieczności wcześniejszego informowania o tym uczestników, jeśli nie są to zmiany wskazane w punkcie 35. Najbardziej aktualna wersja niniejszego regulaminu dostępna jest na stronie internetowej Konkursu.

38. Przystępując do udziału w Konkursie, użytkownik potwierdza, że zapoznał się z zasadami zawartymi w niniejszym Regulaminie.

39. Decyzje Organizatora są ostateczne i nie podlegają zaskarżeniu.

ROG Zephyrus S GX502 – mniejszy. szybszy. Lżejszy.

ROG Zephyrus S15 GX502GW oferuje moc i wszechstronność zarówno w grach AAA, jak i w zadaniach profesjonalnych, na nowo definiując możliwości smukłego laptopa. Jego nowatorska konstrukcja wyzwala pełen potencjał procesora Intel® Core™ i7 oraz karty graficznej NVIDIA® GeForce RTX™ 2070. Dzięki temu zastosowane podzespoły mogą optymalnie wykorzystać zalety ekranu 144 Hz / 3 ms zgodnego z PANTONE® oraz szybkiego dysku SSD o pojemności 512 GB.

Jego elastyczność doskonale sprawdza się w trybach G-SYNC™ i Optimus, zapewniając Ci swobodę przełączania pomiędzy wyjątkowo płynną grafiką a lepszą wydajnością baterii w drodze i w podróży.


ROG Zephyrus S15 GX502GW jest nie tylko jedną z głównych nagród konkursu Sculpt Your ROG Hero, ale też dzięki jego technologii Wojciech Magierski przygotował dla Was modele konkursowe oraz tutoriale.

ROG Zephyrus S GX502 – mniejszy. szybszy. Lżejszy.

ROG Zephyrus S15 GX502GW oferuje moc i wszechstronność zarówno w grach AAA, jak i w zadaniach profesjonalnych, na nowo definiując możliwości smukłego laptopa. Jego nowatorska konstrukcja wyzwala pełen potencjał procesora Intel® Core™ i7 oraz karty graficznej NVIDIA® GeForce RTX™ 2070. Dzięki temu zastosowane podzespoły mogą optymalnie wykorzystać zalety ekranu 144 Hz / 3 ms zgodnego z PANTONE® oraz szybkiego dysku SSD o pojemności 512 GB.

Jego elastyczność doskonale sprawdza się w trybach G-SYNC™ i Optimus, zapewniając Ci swobodę przełączania pomiędzy wyjątkowo płynną grafiką a lepszą wydajnością baterii w drodze i w podróży.


ROG Zephyrus S15 GX502GW jest nie tylko jedną z głównych nagród konkursu Sculpt Your ROG Hero, ale też dzięki jego technologii Wojciech Magierski przygotował dla Was modele konkursowe oraz tutoriale.